saknad

Allt är så jävla overkligt. Allt är fruktansvärt orättvist.
 
Så mycket mer som finns att berätta och prata om. Så mycket mer minnen som kunde ha blivit. Jag kan inte fatta att du är borta. När jag var liten trodde jag att "mamma och pappa ska leva för alltid" - så är det inte.
 
Jag trodde att cancer och sjukdommar är något man bara hör om som inträffar andra, inte ens egna anhöriga. Jag vet att jag alltid kan prata med pappa - jag vet dock att jag inte kommer få något svar. Aldrig mer får höra hans röst mer förutom videoinspelningar. Det är overligt. Men vet nu vad döden innebär, vad det är och hur det känns. Vet hur ett sista andetag är och en kvarbliven kropp.
 
Det som finns kvar är minnen. Jag älskar dig pappa. Saknaden gör så jävla ont.
 
 
 

Kommentarer:

1 Elin:

Skickar massor av kramar och styrka och kärlek till dig min fina vän!!!! Vi är medlemmar i en klubb som man inte vill tillhöra! PUSS

2 naana:

Jag vet hur det känns. Jag gråter bara här... Gör så himla ont! Men Pappa vet hur mycket vi älskar honom. Kram lillasyster, jag älskar dig. <3

Kommentera här: