where is my mind

Det har nu gått ett år och ca två månader,
sedan min älskade pappa tog sitt sista andetag efter en lång kamp mot cancern. Hela förra året har jag levt i en bubbla. Till och från har jag förstått vad som hänt, men det är vissa dagar obegripligt. En del av mig försvann, när pappa tog sitt sista andetag. Jag kommer aldrig bli den samma utan honom i mitt liv. Jag kommer leva med en ständig sorg. Jag vet inte hur man gör, hur man gör när man överlever utan en person som haft en så stor plats i ens hjärta. Saknaden är där ständigt, men ibland kommer den så kraftigt att jag nästan tappar andan, en stor sorg i hjärtat. Nu lever minnena kvar, som jag min familj har. Fina stunder och högtider i saxhyttan tillsammans med pappa anne johannes och övrig familj.
 
Jag älskar er alla så oerhört ..
 
 

Kommentarer:

1 Madelene Nybro:

Finns alltid 94m från dig! Alltid ett samtal bort, bästa Benny <3

Kommentera här: