utmanad av madde

1. Vem har peppat dig mest genom livet? Hur?
Familj och vänner.

2.  Berätta allt om din första kyss!
Hemligt.

3. Nämn en person som du vill ha men aldrig fått!
Ryan Gosling.

4. Hur sover du helst?
Längst in i min säng med mitt duntäcke och massa kuddar.

5. Vad gör du för att bli på bättre humör?
Kollar på William Spetz ..

6. Favoritbarnprogram? Varför?
..

7. Vilket inköp ångrar du mest? Varför?
Alltid något man ångrar då man är "köpsugen" och köper bara för köpandes skull.

9. Vad längtar du efter?
Mycket.

10. Vilken insekt skulle beskriva dig bäst? Varför? (Alltså inte om insekten kunde prata utan om du var en)
Typ en festing, biter mig fast vid folk och är allmänt jobbig haha ..

11. Vem får dig att rodna?
Vem som. Dock har jag slutat upp med att rodna en aning.


Kommentarer:

1 Madelene Nybro:

Fästing? Haha lite säreget då!
Dock sa ju jag spyfluga så! Haha

Kommentera här: